söndag 12 juni 2011

Spännande paket i posten

Helt plötsligt damp det ner ett paket från Canis???? Jag hade ju inte beställt någonting därifrån, eller...?
Det visade sig att vara en tack-för-övernattningen-present från Ola och Louise. Har provat tekniken på Hobbe och det verkar fungera! Han klarar allaredan att sitta still medan jag backar 5-6 meter och komma på kommando. Duktig pojke!
Har fått en jättefin knapp som min dotter hjälpte till att välja. Mamma - för det är ju det jag är...
Hade tänkt att ta bilder idag, men det regnar - ovanlig nog *ironisk*. Har väldigt svårt att tackla klagomål från familj och vänner i Sverige om att "pust, pust det är så varmt", när jag själv går med ullunderkläder och upp på detta regnkläder, men fortfarande känner mig lite kall!
Tack och pris för hemstickade ULLKLÄDER säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar