söndag 22 maj 2011

Full fräs på Lekeland!









Tummen upp!




Efter att barnet har fått leka av sig lite, blev det en tur till den femstjärniga restaurangen McDonalds för att fylla upp magen med burgare och cola.

På vägen hem föll arbetslusten på - måla, det ska jag göra! Sagt och gjort, fram med pensel, rullar och färg.

Resultat idag = 11 fönster, 6 dörrar och 7 knutar på huset har blitt lite blåare. Jag har ont i ryggen men inte ett enda blått stänk på mig! Jag är knallbra på att måla utan att smeta ut det över hela kroppen (som någon annan i detta hushållet...)

Nu ska mor i huset sätta sig i godstolen och koppla av med lite stickning! Är så nöjd med mig själv och UFO-färdigställande - tre är klara som har legat LÄNGE på vänt för att bli klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar