torsdag 6 juni 2013

Sommarpresenter

Jag har i löpet av maj månad fått smaken på att sticka disktrasor eller tvättlappar i bomullsgarn. Tänkte att jag skulle få använda upp mina rester. Detta slutade med att jag köpte några fler nystan med lite friska färger. Ergo - mer garn in, än ut.

Men fina blev de.

Dessa här kommer att bli sommarpresenter till mina kollegor, för att visa uppmuntran och för att önska en god sommar. Till varje trasa/lapp har jag köpt små matchande tvålar som alla luktar väldigt gott.

Jag hoppas de blir nöjda.

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Var har du hittat dina tvålar?
    Med vänlig hälsning
    /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tvålarna är köpt på Badegleder i Ålesund, Norge. Eftersom jag misstänker att det blir lite långt att köra för att köpa egna (!), tror jag att du får tag på likadana i en butik i Sverige som säljer tvålar och andra badrumstillbehör. Lycka till!

      Radera