lördag 24 december 2011

God jul allesammen!

Idag har jag blivit riktigt överraskad av min man (han som aldrig kan hålla tätt om vad han har köpt). Fick en ring og en Samsung pekdator!!!!

Yeeey! Trodde inte det kunde vara så häftigt, men nu är jag fast. Dottern tyckte det var mycket bättre att spela Angry birds nu, än på min HTC telefon. Det är jag helt enig i! Har också lagt över några av mina elektroniska stickbeskrivningar i biblioteket. Funkar helt ypperligt. Har precis börjat att utforska och leka med min nya favoritpryl... Detta blir kul!

Och det roligaste av allt att vi fick till och Skajpa med mamma och pappa, när vi var samlade hela gänget här på Valderøya. Pappa fick "hälsat" på min nya svägerska Ke, från Thailand och alla fick skicka sina egna julhälsningar direkt till Kalmar.

Nöjd med dagen och alla presenter. Tusen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar